Ailyme (harukaze_aily) wrote,
Ailyme
harukaze_aily

  • Music:

Mr. Baba Toru: lov u!

My Meng arrived today! OMG I'm happy a lot!

Really. Bacchon is so sexy there. Anyway I wanna say I fell in love with him.
No words to describe *Masa, you're a lucky guy :D*

And... I'm trying to download Myu!Backstages yet. Damn net. It seems it gonna die soon. I hope not D:

Also I HAD BETTER WATCH THE IMPERIAL PRESENCE HYOUTEI GAKUEN FEAT. HIGA CHUU or else I gonna die DX
lol

That's all today. :D
Tags: aily, bacchon
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 14 comments